Meny

Våre gruppetimer

Vi har både sykkeltimer og et variert utvalg saltimer på Gjettum.

Prøv gjerne ulike typer timer, så finner du det du liker best. Er du i tvil om hva som passer for deg? Ta gjerne kontakt med oss!

Fargekoder

Gule timer er sykkeltimer.
Lilla timer er enkle og effektive  
Blå timer er egnet for godt voksne.

Godt voksen total

En time for deg som er godt voksen eller som trenger å komme i gang etter lengre avbrekk eller skade. Timene inneholder kondisjon, styrke og balanse og avsluttes med en avspenningsdel. En time uten hopping og jogging. Musikk, volum og tempo er tilrettelagt for godt voksne.

Godt voksen balanse, styrke & strekk

En time for deg som er godt voksen og som ønsker å få bedre balanse, bli sterkere og mykere. Vi bruker bosuball eller balansepute, egen kroppsvekt, vekter og strikker. Timen passer for alle.

Godt voksen slynge

En skånsom og effektiv styrketime som er tilrettelagt for godt voksne. Glimrende trening for kjernemuskulatur (mage/rygg). Passer for alle - her tilpasses øvelsene til hver enkelt. Timen ledes av fysioterapeut.

Godt voksen yoga

En Yogatime tilrettelagt for Godt voksne. Gjennom pust og sentrerte, bevisste bevegelser jobber vi oss gjennom kroppen. En rolig og god time som gir deg energi gjennom hele dagen.

Godt voksen sykkel

Effektiv og skånsom kondisjonstrening for deg som er godt voksen eller som trenger å komme i gang etter lengre avbrekk eller skade. Musikk, volum og intensitet er tilrettelagt.

Sykkel

Effektiv og skånsom kondisjonstrening. En motiverende instruktør tar deg gjennom en løype med varierende intensitet. Du bestemmer selv motstanden på pedalene, og alle uavhengig av form kan delta på den samme timen. Vi har sykkeltimer med varierende varighet og intensitet.

Klassisk sykkel

Sykkeltime med roligere tempo og lavere musikk. Skånsom og effektiv trening av kondisjon og sirkulasjon. Vi har også Godt voksen klassisk, hvor det kun spilles klassisk musikk.

Sykkel gøy

Glem sykkelteknikk og regler og bli med på en inspirerende, morsom, og uhøytidelig sykkeltime. Timen passer for alle som liker å bevege seg til musikk. Du bestemmer selv motstanden på pedalen så alle uavhengig av form kan delta på samme time.

Guttas sykkel/styrke

Fullt trøkk på sykkelen i 40 minutter og deretter effektiv styrketrening med vektstenger og manualer i gruppetreningssalen,

Puls

Kondisjonstime med enkle og morsomme trinn, energisk musikk og inspirerende instruktør. Vi jobber sang for sang og veksler mellom høy og lav intensitet. Vi gir alternativer dersom man ikke kan jogge eller hoppe.

Puls/Rytme

En fengende og inspirerende pulstime kombinert med enkle dansetrinn. En time med masse energi og treningsglede. Timen passer for deg som liker å danse og bevege deg til musikk.

Step puls

Enkle og effektive trinnkombinasjoner på step kasse til musikk

Puls & Styrke

Dette er time for deg som vil ha en effektiv og intensiv treningsøkt. Her får du trent både kondisjon og styrke - en «alt i ett» time. Timen er lagt opp med enkle trinnkombinasjoner til fengende musikk. Bli med på en energisk treningsøkt.

Step puls & styrke

Enkle og effektive trinnkombinasjoner på step kasse til musikk. Kondisjon og styrke "Alt i ett" time for deg som vil ha en effektiv og intensiv treningsøkt.

Step styrke

Effektiv og intensiv styrketrening på stepkassen. Vi jobber med egen kroppsvekt og frie vekter. Øvelsene tilpasses ved behov.

Styrke sirkel

En enkel og effektiv styrketime der vi bruker vekter, strikker, catslides og egen kroppsvekt. Vi tilpasser øvelsene ved behov. Timen passer for alle.

Styrke & strekk

En enkel og effektiv styrketime der vi bruker vekter, strikker, catslides og egen kroppsvekt. Vi tilpasser øvelsene etter behov. De siste 15 minuttene settes av til uttøying og stretching. Timen passer for alle.

Slynge

En skånsom og fantastisk styrketime for hele kroppen ved bruk av slynger. Glimrende trening for kjernemuskulatur (mage/rygg). Passer for alle - øvelsene tilpasses den enkelte.

Sterk kjerne

En time med fokus på kjernemuskulatur. En sterk kjerne er selve grunnsteinen i en sterk kropp. Ved bruk av bosuball, pilatesøvelser og andre rolige, skånsomme og effektive styrkeøvelser vil man få en bedre holdning og en sterkere kropp. Timen passer for alle.

Yoga/Pilates

En time hvor man jobber med styrke i rolige, skånsomme og effektive øvelser. Gjennom effektiv bruk av put og øvelser styrker vi kjernemuskulaturen, bedrer kroppsholdningen, minsker stress og spenninger og får mer energi.

Yoga/Pilates rolig

En behagelig og rolig yogatime for både kropp og sinn. Gjennom pust og rolige øvelser styrker vi kjernemuskulatur, minsker stress og løser opp spenninger i kroppen.

Morgen Yoga

Vi varmer opp kroppen med en flyt av stillinger. Gjennom pust og sentrerte, bevisste bevegelser gjør vi kroppen klar for en ny dag. En rolig, utfordrende og god start som gir deg energi gjennom hele dagen.

Easyline

Sirkeltrening på apparater med lett motstand hvor man jobber i hurtig tempo. Timen passer for alle og her jobber man indidviduelt med tilpasset motstand. Både utholdenhet og styrke i samme økt.