Meny

Liten gruppe (PT-gruppe)

"PT gruppe" er trening i en liten gruppe med tett oppfølging av en eller flere personlig trenere. Vi kan sette opp grupper for 3 eller flere deltakere, og med ulike typer innhold. Kontakt oss for en prat om mulighetene!

Vi har også noen pågående grupper både på Gjettum og Nadderud. Se tidspunkter under. 

Trening i liten gruppe er morsomt, sosialt og effektiv. Med få deltakere og tett oppfølging av en eller flere personlige trenere lærer du å trene riktig og du får maksimalt utbytte av treningen. Med fast tid og sammen med den samme gjengen hver uke er du garantert en topp treningsøkt!

Fill out my online form.
Når starter neste kurs?

Gnist Nadderud

Onsdager 19:00-19:45
Første gang 16.8.2017
6 ganger. 10 plasser.
Instruktør: Joakim A. Solberg
Pris 990,-
Tema: Styrke/stabilitet


Fredager 06:45-07:30. 
Første gang 25.8.2017
6 ganger. 10 plasser
Instruktør: Tuva Bilov-Olsen
Pris 990,-
Tema: Styrke/stabilitet


Mandager 06:45-07:30.
Første gang 21.8.2017 
6 ganger. 10 plasser.
Instruktør: Tuva Bilov-Olsen
Pris: 990,-
Tema: Styrke/stabiliet

Nye kurs starter i august

Timene er åpne for både medlemmer og ikke-medlemmer. 

Er du medlem kan du melde deg på direkte på vår onlinebooking

Er du ikke medlem kan du ringe 67 57 50 20 eller send en mail til post@gnistrende.no for å melde deg på!


Vi setter også opp grupper på forespørsel. Ta kontakt med oss!

Hvem passer det for?

Dette passer for alle! Vi tilbyr dette både for medlemmer og for ikke-medlemmer. 

Nivået og innholdet i timen skreddersys til gruppens ønsker og til deltakernes nivå. 

Vi har spesialutstyr for å tilby denne type grupper. Treningen kan gjennomføres inne på senteret på Gjettum eller Nadderud, utendørs eller hos en bedrift. 

Eksempler på grupper:

  • Effektiv styrketrening (styrketrening for hele kroppen)
  • Sterk i løpeskoene (styrketrening for løping) 
  • Løpegrupper ute (les mer her)
  • Sterk på sykkelen (styrketrening for syklister)
  • Sterk i langrennssporet (styrketrening for langrenn)
  • Bootcamp utendørs (kondisjon og styrke der treningen foregår ute)
  • Sterk mage og rygg (forebygging av ryggplager)
  • Maksimal forbrenning (for vektreduksjon/vektkontroll)
  • Sterk i baseløft (lær de beste styrkeøvelsene som knebøy, markløft osv)
  • Smidig og sterk (trening for å bli smidigere/mindre stiv)
  • Stabil og sterk (trening for balanse og støttemuskulatur)
  • Sterk alderdom (trening for godt voksne; styrke og balanse)
Praktisk gjennomføring

Det kreves minst 3 deltakere for at vi skal sette opp en gruppe. Vil du trene sammen med èn annen, kan du benytte PT Duo (les mer her)

Tidspunkt og antall ganger avtales med gruppen. Timer kan gjennomføres både tidlig morgen, på dagtid og på kvelden. Antall ganger kan være fra 4 ganger og oppover. I utgangspunktet anbefaler vi en fast tid hver uke i 4 uker eller mer. 

Sted er avhengig av timens innhold og hva som er praktisk for deltakerne. Timen kan gjennomføres

  • På vårt senter på Gjettum eller Nadderud, der vi har spesialutstyr for denne type grupper
  • Utendørs, enten uten utstyr eller med enkelt utstyr som vi har med oss
  • Ute i en bedrift

Pris er avhengig an antall deltakere og antall ganger. Med trening i liten gruppe blir prisen betydelig lavere en individuell personlig trener, samtidig som det gir en del av de samme fordelene.